Wednesday, December 31, 2008

Penghargaan Dan Terima Kasih

Saya abadikan setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan terima kasih saya kepada semua sahabat dan kenalan yang telah menjadikan percutian saya di Oxford selama sebulan sebagai satu kenangan indah yang tidak akan saya lupakan sehingga ke akhir hayat.

Semoga Allah SWT membalas budi baik anda semua dan merahmati kehidupan dan perjuangan anda semua di bumi Oxford England

Tempat penginapan saya
'terima kasih Sarina'

Terima kasih Wan sekeluarga

Terima kasih Abg Roslan sekeluarga


Terima kasih sahabat2 yang sudi beraya bersama

Terima kasih Steve sekeluarga

Terima kasih Amin sekeluarga

Terima kasih Abg Salim sekeluarga

Terima kasih Din sekeluarga

Terima kasih Alfian sekeluarga

Terima kasih sekali lagi Abg Roslan sekeluarga

Terima kasih Nash 'sekeluarga'

Selamat tinggal semua dan selamat tinggal United Kingdom

Ilal liqa'