Friday, November 18, 2011

DARI BLOG SEORANG PELAJAR

TERIMA KASIH PELAJARKU..:)


Habibullah Ali .

hi assalamualaikum .

aik ? siapa tu ? boyfriend baru ehh ? hahaha. ha ah, boyf baruu :) hihi. actually, harini hati aku tiba-2 terdetik nak post pasal ustaz . sebabnyaa, tadi dkt sch kan, ustaz cerita tentang diri ustaz. mcmna ustaz handle gangster-2 dlu, tapi antara semua cerita yg ustaz cerita tadi, ada satu tu yg buat aku tersentuh hatii sgtsgtsgtt !! pasal seorg budak touching dgn ustaz, sbb seminggu ustaz tak tegur diaa. alolo, omelkannn :') haha. cerita dia mcmna? tu taya tau laa. malas la na citee. hihi. tapi aku tatahu kenapa and sbb apa time ustaz ceritakan tentang tu, aku rasa terharu sgtsgt, smpkan mata aku berkacaa *tanda nak nagiss!* atoto, hihi. pelik pun adaa :/ and aku taktahu kenapa, but apa yg ustaz ceritakan tadi aku rasa sangat bermakna, and aku janji aku akan tulis dalam diary aku apa yg ustaz ceritakan tadii. aku taktahu kenapa, aku taknak lupakan apa yg ustaz cerita tadii ! aku bangga and rasa bertuah sgt dpt kenal ketua disiplin a.k.a cikgu yg mcm ustaz . even dlu aku tak suka dgn ustaz and anggap ustaz mcm-2 *i'm sory ustaz!!* tapi bila dah lama-2 nii, baru aku tahu ustaz tu mcmna. yallah , aku sayang sgtsgt dgn ustaz , ustaz lain drpd yg lainn . aku taktahu kenapa skrg aku rasa sedih sgt bila ustaz kata yg ustaz akan pindah . yealah , mana taknyaa , sejak aku try join Group Indahnya Iman dkt fb tu, aku dpt tahu banyak sgt perkaraa ! and drpd ustaz jugalahh aku dpt tahu banyak perkara . Sometimes kita mmg benci bila kena marah or blablabla dgn cikgu, kena paksa pakai tudung la, tudung kena labuh lah and apa-2 lahh. tapi sejak akhir dua nii, hati aku terdetik sgt nak berubah, nak kembali ke jalan yg lurus, just aku tatahu siapa yg nak sokong akuu :'( Ustaz, kalau boleh jangan tukar skolahh pleaseee ! Saya tak sedia lagi nak tgk ustaz pergi tinggalkan skolah, drpd ustaz saya dpt belajar banyak benda :'(

SATU LAGI PENGHARGAAN DARIPADA PELAJAR SAYA..........TERIMA KASIH
COPY N PASTE JE..:)