Monday, November 19, 2007

Kenangan Mengusik Jiwa 1

Bila saya melihat kembali gambar-gambar lama anak-anak, sayu rasa hati, sebak dan gembira, sukar untuk saya gambarkan dengan kata-kata dan tulisan. Naluri kebapaan dalam diri semakin hari semakin menebal dan kuat. Mungkin semua bapa mempunyai perasaan yang sama. Pada bulan November ini anak lelaki saya sudah mencapai usia 7 tahun, terlalu banyak kenangan-kenangan lama yang mengusik jiwa. Jadi saya khususkan tulisan saya kali ini untuknya.
04hb November 2000 Lahirnya Hafiy Syafiqy Bin Habibullah

Gambar Yang Paling Papa & Mama Suka

Bergaya Dengan Basikal Pertama

Anak Mama Minat Komputer

Suka Kacau Orang Masak

InsyaAllah Bakal Pejuang Islam

Tadika Pertama Di Multimedia University Cyberjaya

Hari Sukan Tadika MMU

Berjogging Dengan Papa Di Cyberjaya Park

Pistol Pertama Hadiah Dari Tok Bah & Tok Mak

Meraikan Majlis Konvokesyen 'Master' Mama

Menemani Papa Berkursus Di Genting Highland

Melawat Zoo Negara

Semoga Menjadi Anak Soleh